Otázky a odpovědi
-
Jak si objednat?
- Jsou dvě možnosti jak vytvořit objednávku:
-
1. Zaregistrovat se před nákupem. Jako nový zákazník se můžete zaregistrovat kliknutím na “Přihlásit/Registrovat se“ (nahoře). Vyplňte své kontaktní informace a začněte nakupovat, kliknutím na tlačítko „Kategorie“ a vybíráte produkty. Po dokončení výběru produktů klikněte na nákupní košík a vyberte metodu platby a doručení. Pozorně si přečtěte obchodní podmínky a potvrďte Vaši objednávku. Na Vámi poskytnutou e-mailovou adresu obdržíte potvrzení objednávky, a jakmile se objednávka vyexpeduje, zašleme Vám potvrzení o odeslání objednávky.
-
2. Zaregistujete se při placení. Nakupovat začnete kliknutím na tlačítko „Kategorie“ a vyberte produkt. Po dokončení výběru, klikněte na nákupní košík a vyplňte Vaše kontaktní informace. Vyberete metodu platby a poštovného. Pozorně si přečtěte obchodní podmínky a potvrďte Vaši objednávku. Na Vámi poskytnutou emailovou adresu obdržíte potvrzení objednávky, a jakmile se objednávka vyexpeduje, zašleme Vám potvrzení o odeslání objednávky.
-
Kdy obdržím svoji objednávku?
Pokud je zboží skladem, doba doručení je 2-4 pracovní dny od data objednání. Pokud zboží není skladem, může dodání trvat až 8 týdnů. Jestli-že bude doba delší než uvedených 8 týdnů, budeme Vás informovat emailem.
-
Jak zboží vrátit?
Stáhnout formulář zpět zde. Vše (produkty a vyplnění formulář) lze zaslat na adresu kanceláře v češtině. TYR CZECH U Soudu 6198/27 Ostrava- Poruba 708 00 Czech Republic.
-
Je možné vrátit zboží nebo vyměnit i když bylo zakoupeno na prodejní akci?
Jestli máte datum o zakoupení, název prodejní události a zakoupili jste zboží skrz společnost TYR Czech, jsme schopni Vám pomoct. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis pro další asistenci – info@tyrczech.cz
-
Poškodil se mi produkt, co mám dělat?
Zašlete nám prosím produkt s vadou zpět s formulářem. Po posouzení budete kontaktováni.
-
Nemůžu se přihlásit na svůj zákaznický účet. Co může být příčinou?
V únoru 2018 jsme spustili novou webovou stránku. Bohužel data našich zákazníků nejsou přenášena, takže se v systému znovu zaregistruje. Pokud jste heslo zapomněli, můžete ho vždy resetovat kliknutím na "Zapomenuté heslo". Pokud se pořád nemůžete přihlásit, obraťte se na zákaznický servis (info@tyrczech.cz). Poskytneme Vám nové heslo.
-
Jak využiji týmovou (oddílovou) slevu?
Při závěrečné kontrole vaší objednávky, přidejte svůj slevový kód do pole pod výběrem Vašich produktů ke koupi a klikněte “Aktivovat”. Vaše cena se následně upraví. Pokud Vámi zadaný kód nefunguje, prosím kontaktujte Váš tým (oddíl) zda poskytnutý kód je správný a pokud ne, kontaktujte prosím náš zákaznický servis (info@tyrczech.cz). Slevové kódy nelze použít na zboží ve výprodeji nebo slevě. Přesto ale slevový kód může být použit v kombinaci s dárkovým poukazem.
-
Jakou mám velikost?
Klikněte zde a otevře se Vám velikostní tabulka veškerých velikostí, které nabízíme. Pokud si stále nejste jistí, jakou velikost si vybrat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
-
Rád(a) bych jsi koupil(a) produkt, který jsem našel(našla) na TYR.com, ale není jej možné zaslat poštou mimo území USA. Je možné objednat dané zboží přes Vás?
Máte zájem o nějaký produkt z USA webshopu? Kontaktujte nás na info@tyrczech.cz Naše firma dělá pravidelné objednávky z USA a jsme schopni Vám vyhovět.
-
Kde je možné vyzkoušet produkty TYR?
O víkendech se zúčastňujeme na akcích. Více informací o nadcházejících událostech najdete na Facebooku (TYR Czech), Twitteru nebo Instagramu (tyr_czech).
-
Co je klub TYR?
Klub TYR je tým, kterého členy mají podepsanou smlouvu. Jestli se chcete stát členem klubu TYR, kontaktujte se na zákaznický servis info@tyczech.cz