Otázky a odpovědi

  • Jak si objednat?

    • Jsou dvě možnosti jak vytvořit objednávku:
    • 1. Zaregistrovat se před nákupem. Jako nový zákazník se můžete zaregistrovat kliknutím na “Přihlásit/Registrovat se“ (nahoře). Vyplňte své kontaktní informace a začněte nakupovat, kliknutím na tlačítko „Kategorie“ a vybíráte produkty. Po dokončení výběru produktů klikněte na nákupní košík a vyberte metodu platby a doručení. Pozorně si přečtěte obchodní podmínky a potvrďte Vaši objednávku. Na Vámi poskytnutou e-mailovou adresu obdržíte potvrzení objednávky, a jakmile se objednávka vyexpeduje, zašleme Vám potvrzení o odeslání objednávky.

    • 2. Zaregistujete se při placení. Nakupovat začnete kliknutím na tlačítko „Kategorie“ a vyberte produkt. Po dokončení výběru, klikněte na nákupní košík a vyplňte Vaše kontaktní informace. Vyberete metodu platby a poštovného. Pozorně si přečtěte obchodní podmínky a potvrďte Vaši objednávku. Na Vámi poskytnutou emailovou adresu obdržíte potvrzení objednávky, a jakmile se objednávka vyexpeduje, zašleme Vám potvrzení o odeslání objednávky.

  • Kdy obdržím svoji objednávku?

    Pokud je zboží skladem, doba doručení je 2-4 pracovní dny od data objednání. Pokud zboží není skladem, může dodání trvat až 8 týdnů. Jestli-že bude doba delší než uvedených 8 týdnů, budeme Vás informovat emailem.

  • Jak zboží vrátit?

    Stáhnout formulář zpět zde. Vše (produkty a vyplnění formulář) lze zaslat na adresu kanceláře v češtině. INPE TRADE SRO (TYR CZECH) LUŽNÁ 591/4 BUDOVA E, 1.PATRO, KANCELÁŘ 138 PRAHA 6, 16000

  • Je možné vrátit zboží nebo vyměnit i když bylo zakoupeno na prodejní akci?

    Jestli máte datum o zakoupení, název prodejní události a zakoupili jste zboží skrz společnost TYR Czech, jsme schopni Vám pomoct. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis pro další asistenci – info@tyrczech.cz

  • Poškodil se mi produkt, co mám dělat?

    Zašlete nám prosím produkt s vadou zpět s formulářem. Po posouzení budete kontaktováni.

  • Nemůžu se přihlásit na svůj zákaznický účet. Co může být příčinou?

    V únoru 2018 jsme spustili novou webovou stránku. Bohužel data našich zákazníků nejsou přenášena, takže se v systému znovu zaregistruje. Pokud jste heslo zapomněli, můžete ho vždy resetovat kliknutím na "Zapomenuté heslo". Pokud se pořád nemůžete přihlásit, obraťte se na zákaznický servis (info@tyrczech.cz). Poskytneme Vám nové heslo.

  • Jak využiji týmovou (oddílovou) slevu?

    Při závěrečné kontrole vaší objednávky, přidejte svůj slevový kód do pole pod výběrem Vašich produktů ke koupi a klikněte “Aktivovat”. Vaše cena se následně upraví. Pokud Vámi zadaný kód nefunguje, prosím kontaktujte Váš tým (oddíl) zda poskytnutý kód je správný a pokud ne, kontaktujte prosím náš zákaznický servis (info@tyrczech.cz). Slevové kódy nelze použít na zboží ve výprodeji nebo slevě. Přesto ale slevový kód může být použit v kombinaci s dárkovým poukazem.

  • Jakou mám velikost?

    Klikněte zde a otevře se Vám velikostní tabulka veškerých velikostí, které nabízíme. Pokud si stále nejste jistí, jakou velikost si vybrat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

  • Rád(a) bych jsi koupil(a) produkt, který jsem našel(našla) na TYR.com, ale není jej možné zaslat poštou mimo území USA. Je možné objednat dané zboží přes Vás?

    Máte zájem o nějaký produkt z USA webshopu? Kontaktujte nás na martina@tyrczech.cz Naše firma dělá pravidelné objednávky z USA a jsme schopni Vám vyhovět.

  • Kde je možné vyzkoušet produkty TYR?

    O víkendech se zúčastňujeme na akcích. Více informací o nadcházejících událostech najdete na Facebooku (TYR Czech), Twitteru nebo Instagramu (tyr_czech).

  • Co je klub TYR?

    Klub TYR je tým, kterého členy mají podepsanou smlouvu. Jestli se chcete stát členem klubu TYR, kontaktujte našeho obchodního zástupce pro Českou republiku Martinu Moravčíkovou e-mailem (martina@tyrczech.cz) nebo telefonicky na číslo + 420 777 333 279.